20 września Hotel Lamberton razem z przyjaciółmi świętował swoje 5. urodziny. Urodzinowe spotkanie zorganizowane było w formie pikniku na parkingu i terenie zielonym zlokalizowanym za budynkiem hotelu. Mieliśmy zatem okazję przekonać się, że ten 3-gwiazdkowy hotel jest dobrym obiektem nie tylko do organizacji konferencji, ale również na pikniki i prezentacje produktów wymagające terenu zewnętrznego (np. samochody, duże maszyny i narzędzia itp.). W połączeniu z wolno stojącą altaną, w której można zorganizować konferencję, lunch czy bankiet, teren wokół hotelu stanowi niezależne od głównego budynku miejsce na spotkania.

Przy okazji wizyty zwiedziliśmy także główny hotelowy budynek, a w nim przestronne (i wysokie!) sale konferencyjne, restaurację i pokoje. Co nas przede wszystkim urzekło? Wystrój wnętrz – bogate zdobienia dopasowane do siebie stylem i charakterem stwarzają wrażenie, że jest się w hotelu o standardzie 4-gwiazdek. Jest elegancko, przytulnie z nutką nowoczesnego design’u. Sale konferencyjne w tym hotelu pod Warszawą zapewniają możliwość różnorodnego podziału i połączenia, zlokalizowane są w dwóch osobnych częściach obiektu (dzięki czemu grupy są od siebie odseparowane i każda ma zapewnioną odpowiednią intymność i niezależność), i wszystkie mają minimum 3,5m wysokości.

Więcej o możliwościach Hotelu Lamberton znajdziesz na konferencje.pl