Dzisiaj opisujemy wrażenia z naszych licznych wizyt w podwarszawskim hotelu i centrum konferencyjno-kongresowym MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel. Byliśmy tutaj wielokrotnie, organizowaliśmy tutaj konferencje. Znamy go zatem i z wizyt i z doświadczenia.

Obiekt składa się z dwóch części – hotelowej i konferencyjnej, połączonych ze sobą szklanym łącznikiem. Dzięki takiemu rozwiązaniu komfortowo czują się tutaj zarówno goście hotelowi, jak i uczestnicy konferencji i kongresów. Tak, tak – kongresów. Pojemność (do 1000 osób) i możliwości aranżacyjne, w tym możliwości podziału sal w części konferencyjnej (po podziale są 34 osobne sale) z powodzeniem spełnią wymagania niejednego organizatora kongresów.

Obiekt idealny zarówno dla grup turystycznych, mających w planie odwiedzenie Warszawy i okolic, jak i na konferencje, kongresy, eventy, prezentacje produktów w Warszawie. Od stolicy Polski dzieli hotel bowiem jedynie 14 km, a z centrum dojeżdża się drogą, na której nigdy nie tworzą się korki. Dojazd z dworca centralnego nawet autokarem zajmuje nie więcej ja 30 minut. Dzięki czemu obiekt z jednej strony można spokojnie uznać za obiekt na konferencje w Warszawie, z drugiej, z racji położenia w podwarszawskiej miejscowości jest dużo bardzie atrakcyjny cenowo.

Na uznanie zasługuje również obsługa, z jaką ze strony pracowników hotelu spotyka się organizator konferencji – od przygotowań do spotkania, poprzez jego realizację, aż po rozliczenie. Na każdym etapie spotykamy się z wysokim standardem obsługi.

Więcej relacji z naszej wizyty znajdziesz na konferencje.pl.