Tym razem chcielibyśmy się z Wami podzielić naszymi spostrzeżeniami na temat organizacji konferencji w jednym z hotelu w Krynicy Zdroju – Czarny Potok Resort & SPA. Byliśmy tam z gośćmi na przełomie lutego i marca br.

Hotel ten został zbudowany i funkcjonuje w ramach idei hoteli typu „resort” – ma bowiem wszystkie udogodnienia sprzyjające dłuższemu wypoczynkowi – duże i różnorodne restauracje, sprawnie działającą kuchnię, oferty w formule „all inclusive”, bogate zaplecze rekreacyjno-wypoczynkowe (basen, duże SPA, salkę zabaw dla dzieci, dyskotekę i wiele innych). Dodatkowo hotel powiększony został o część konferencyjną. Aby jednak goście konferencyjni nie zakłócali sobie pobytu z gośćmi wypoczynkowymi, sale konferencyjne i bankietowe znajdują się w osobnym budynku. Oferta konferencyjna hotelu umożliwia organizację konferencji nawet dla 280 osób, przy czym dla wszystkich gości znajdzie się komfortowy pokój, a dla całej grupy – szeroki wybór miejsc na organizację posiłku – 2 restauracje i chata góralska.

Hotel położony jest nieco na uboczu o centrum uzdrowiska – w Czarnym Potoku, za to 15 minut spacerkiem od stacji narciarskiej Jaworzyna i de facto u stóp tej góry. Wzdłuż hotelowych budynków wije się górski potok. Już sam teren wokół hotelu to znakomite miejsce na krótkie spacery, chwile ze słońcem, czy wytchnienie po konferencji.

Na szczególną uwagę zasługują dwie rzeczy. Pierwsza tak pół na pół na plus i na minus – w hotelu widać ślady lekkiego zniszczenia, jednak wynikają one ze zwykłego i intensywnego użytkowania – co wg mnie świadczy tylko o tym, że ten hotel w Krynicy jest popularny i chętnie odwiedzany. Druga to obsługa hotelu – genialny zespół udało się tam stworzyć. Każdy pracownik świetnie realizuje swoje obowiązki i jest bardzo przychylnie nastawiony do klienta i do gości.